Endeks Okuma Ve Faturalandırma İşlemleri

 

GENEL BİLGİLENDİRME

  1. Abonesiz su kullananlar hakkında DESKİ Genel Kurulu Kararları uygulanır.
  2. Su fatura bildirimine itirazlar okumayı takip eden "dönem/ay" içerisinde DESKİ Genel Müdürlüğü'ne dilekçe ile yapılır.
  3. Abonenin adresine yapılmış bildirim şahsına yapılmış sayılır.
  4. İki dönem su ücretini belirtilen tarihlerde ödenmeyen abonelerin suyu kesilir.Ayrıca açma kesme ücreti tahsil edilir.
  5. Abone olunan yer haricinde bir yere su verilmesi halinde, su ücreti cezalı olarak tahsil edilir.Abonelerin suyu kesilir.
  6. Abone su sayacını görevlinin okuyabileceği bir durumda bulundurmak zorundadır.
  7. Bir aydan fazla sürede kullanılmayacak suyunuz için su tahakkuk servisine dilekçe ile müracaat ediniz.
  8. Sayacınız okunduktan sonra kontrol ediniz.Hatalı okumaları bildiriniz.
  9. Önceki dönem borçları varsa tahsil edilmeden yeni dönem borcu alınmaz.
  10. Çalışmayan arızalı su sayacını Abone İşleri Dairesi Başkanlığı kısa sürede bildiriniz.
  11. Su faturalarını ihbarname tarihleri arasında son güne bırakmadan ödeyiniz.Gecikmesi halinde Yasal Gecikme Zammı alınır.
  12. Su abone numaralarını sayaçların üzerinde bağlı bulundurunuz.
  13. Kurumumuzla anlaşmalı bankalara otomatik ödeme talimatlı vererek ödeme yapabilirsiniz.
  14. Su ve Kanalizasyon şebeke arızalarını Alo185 veya 444 9 185 No'lu telefona bildirebilirsiniz.
  15. Deski Genel Müdürlüğü için 0(258) 297 20 20 No'lu telefonu arayınız.

 

İŞLEM ADIMLARI

  1. Aylık dönemlerde abonelik adresinde su faturalandırma işlemi yapılmaktadır.
  2. Fatura ücretlendirmesi Su Birim Fiyatları (Ücret ve Tarifeler ) listesinde belirtilen tutarlara göre faturalandırılır.

 

Not:

Su faturaları abonelik adresindeki posta kutusu ve su sayaç üzerine bırakılır.