Ana Sayfa SIK SORULAN SORULAR

SIK SORULAN SORULAR

Kaçak su kullanımdan dolayı kesilmiş olan cezalara hiç bir şekilde taksitlendirme işlemi uygulanmamaktadır.

Devamı

A) Deprem sigortası (DASK) binalarda deprem sonucu meydana gelebilecek maddi zararların karşılanması amacıyla yaptırılan zorunlu sigortadır.

Devamı

Eğer su aboneliğiniz varsa ve fosseptiğinizde sadece evsel atık su bulunuyorsa Alo 185 Çağrı merkezine bildirmeniz halinde foseptiğiniz ücretsiz olarak çekilmektedir.

Devamı

Büyükşehir Belediyemize bağlı TÜRKAK'tan akredite ve Bakanlık'tan yeterlilik belgesine sahip DENÇEV kalite laboratuvarı ile tüm il bazında içme suyu şebekemizin oto kontrol amaçlı analizleri 7 gün 24 saat yapılmaktadır. Ayrıca Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Kurumu tarafından tüm şebekemiz düzenli periyotlar ile denetim ve kontrol izlem numuneleri alınarak hıfzıssıhha enstitüsü tarafından analizleri yapılmaktadır

Devamı

Tüm PTT Şubelerinden ödeme yapabilirsiniz.

Devamı

Yeni abonelik işlemlerinde sayaç, su aboneliği almak isteyen kişi tarafından temin edilerek tesistçıya taktırılır. Abonelik müracatından sonra sayaç DESKİ ekipleri tarafından kontrol edilerek mühürlenir.

Devamı

Abonelik işlemlerinizi kimliğiniz ile sizin adınıza birinin takip edebilmesi için noter onaylı vekaletinizin bulunması gerekmektedir.

Devamı

Engelli raporunda %40 ve üzerinde engelli raporu bulunan aile fertlerinin oturduğu meskenler, gaziler ile şehit yakını olan dul ve yetimlerin oturduğu meskenler uygulanan tarifeden %50 indirimli faydalanır. Bu indirim sadece bir abonelik işlemi için uygulanır.

Devamı

Abonelik işlemleri için İnternet sayfamızdan randevu seçeneğimiz şuan için bulunmamaktadır. Sadece gerekli evrakların sisteme taranması şartı ile abonelik başvurusunda bulunulabilirsiniz, ön inceleme sonucunda güvence bedelinizi ödemenizle birlikte sayaç işlemleri ve imza işlemleri için adresinize gelerek işlemlerinizi tamamlıyoruz.

Devamı

Yeni bir su sayacı temin edip Alo 185 çağrı merkezini arayarak, deski@deski.gov.tr adresine mail göndererek yada şahsen İdaremize müracaatta bulunmanız gerekmektedir.

Devamı

Uzun süreli su tüketiminiz olmayacaksa, Genel Müdürlüğümüz Alo185 Çağrı Merkezini arayarak,deski@deski.gov.tr adresine mail gödererek, yada şahsen başvuru yaparak bildirmeniz durumunda sayacınızda okuma yapılmaz. Ancak, sayacınızda arıza veya izinsiz kullanımdan kaynaklı su tüketimi olursa bu durumdan Genel Müdürlüğümüz sorumlu değildir. Kontrolü ve sorumluluğu aboneye aittir.

Devamı

DESKİ Genel Müdürlüğü görev ve sorumluluk alanı içerisinde yer alan abonelerimize 7/24 telefonda hizmet sunmaktadır. Abonelerimizin Alo 185 Çağrı Merkezimizi aramaları halinde, talep, istek, şikayet ve ihbarları kayıt edilip, sorumlu birimlere iletilerek arızalara ve taleplere süratle müdahale edilmesi amacıyla kurulmuştur.

Devamı

Sayaç üzerindeki son durumu Alo 185 çağrı merkezi arayarak, deski@deski.gov.tr adresimize mail atarak, internet sayfamızdan yada şahsen başvuruda bulunarak bildirebilirsiniz.

Devamı

Alo 185 çağrı merkezimizi arayarak, deski@deski.gov.tr adresimize mail atarak, internet sitemizi kullanarak veya şahsen merkezlerimize başvurarak güncelleme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Devamı

Kaçak su kullanımlarını Alo 185 çağrı merkezimizi arayarak, e-posta atarak, internet sitemizi kullanarak veya şahsen merkezlerimize başvurarak bildirebilirsiniz.

Devamı

Abonelik iptal işlemi için, şahsen veya internet sitemizde bulunan Abonelik İşlemleri kısmından başvuru yapabilirsiniz. Depozito bedeliniz varsa iptal işlemi sırasında belirttiğiniz IBAN numaranıza iadeniz gerçekleşir .

Devamı

Abonelik işlemleri için gerekli belgelere internet sitemiz abone hizmetleri bölümünden ulaşabilirsiniz.

Devamı

Sayaç bulunduğu yerde okunmasına engellemeyecek şekilde koruyucu malzemeler ile muhafaza altına alabilirsiniz.

Devamı

Aboneye ait sayacın arızalanması, sayacın patlaması, sayacın okunamaması ve damga süresinin dolması durumunda sayacınızın değişmesi gerekmektedir.Yeni su sayacı temin edilerek Alo 185 çağrı merkezimize sayaç değişimi için müracaatta bulunabilirsiniz.

Devamı

İki dönem su fatura bedelini belirtilen tarihlerde ödemeyen abonelerin suyu kesilir ayrıca açma kesme ücreti tahsil edilir.

Devamı

İdaremizde kayıtlı su abonelerinin okumaları 30 gün üzerinden aylık dönemler halinde yapılmaktadır.

Devamı

Uygulanacak ücret ve tarifeler Denizli Büyükşehir Belediyesi meclisinde alınan karar ile belirlenmektedir.

Devamı

Su birim fiyatlarını İnternet sitemiz Abone Hizmetleri bölümünden öğrenebilirsiniz.

Devamı

Kaçak su kullanımından dolayı kesilmiş cezalar, faturaya yansıtılmamaktadır.

Devamı

Tüm bankalara ödeme yapabilir yada otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Devamı

Abone sahibi kimlik belgesi ile ortak kullanım aboneleri yönetim karar defteri ile , şirketler ise imza sirküleri ile başvuru yapabilir.

Devamı

Ödeme zorluğu çeken tüm vatandaşlarımıza sunmuş olduğumuz bir ödeme şeklidir.

Devamı

Genel Müdürlüğümüze bağlı atıksu arıtma tesislerimize gelen evsel nitelikli kanalizasyon suları çevre kirliliğinin önlenmesi amacıyla, ilgili mevzuatlar gereğince deşarj standartlarına uygun şekilde arıtılmakta ve alıcı ortama deşarj edilmektedir. Tesislerimizde bulunan laboratuvarlarda günlük giriş ve çıkış sularından numuneler alınarak analizler yapılmaktadır. Ayrıca periyodik olarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından akreditasyon belgesi olan laboratuvarlarda analizler yaptırılarak tesi

Devamı

Kanunun öngördüğü, atık suların uzaklaştırılması ve nihai bertafı hizmetine karşılık alınan bedeldir.

Devamı

Memur personel alımları Merkezi Sınav Sistemi aracılığıyla, sürekli işçi alımları ise İş-Kur aracılığı ile yapılmaktadır. 696 sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile belediye iktisadi teşekkülleri ile alınacak personeller İş-Kur aracılığı ile istihdam edilmektedir.

Devamı

Tüm istek, öneri, şikayet ve taleplerinizi Alo 185 Çağrı Merkezi arayarak, ayrıca www.deski.gov.tr İnternet adresimizi kullanarak veya deski@deski.gov.tr adresimize e-posta göndererek bildirebilirsiniz.

Devamı

Başvurunuzu deski@deski.gov.tr İnternet sayfamız, merkez ve ilçe ofislerimize şahsen dilekçe ile başvuru yapabilirsiniz.

Devamı

Yer sifonlarının ve çatı oluklarının kanalizasyon hatlarına bağlanması Denizli Büyükşehir Belediyesi Emir ve Yasaklar Yönetmeliğine göre yasak olduğundan, öncelikle yer sifonlarınızı ve çatı oluklarınızı kanalizasyon hattından ayırmanız gerekmektedir. Sorunun devam etmesi halinde kanalizasyon hattınızın yerinde incelenmesi için Genel Müdürlüğümüze dilekçe ile başvurmanız gerekmektedir.

Devamı

DESKİ Genel Müdürlüğü Su Kanal Keşif ve Proje Uygulama Şube Müdürlüğüne müracaat etmeniz gerekmektedir.

Devamı

Alo 185 Çağrı Merkezi aranarak yer gösterme talebinde bulunulması gerekmektedir. Yer gösterme ekibinin vermiş olduğu evrakla birlikte DESKİ’ ye gerekli ücretler yatırıldıktan sonra program dahilinde, ekiplerimiz tarafından hat yenileme işlemi yapılır.

Devamı

İlgili Belediye kontrollüğünde üst yapı imalatlarını yapan firma tarafından zarar gören hattın tamiratı yapılır. Ayrıca Genel Müdürlüğümüzle Alo 185 çağrı merkezimiz aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.

Devamı

İçme suyumuzu doğal kaynaklardan ve derin kuyulardan temin etmekteyiz.

Devamı

Denizli Büyükşehir Belediye Meclis Kararları ve Tarifeler Yönetmeliğimize göre hesaplanmaktadır..

Devamı

Okuma ile birlikte tahakkuku yapılan abonenin ödeme günü bir gün sonra başlar ve altı iş günü sonunda sona erer.

Devamı











      
+90 (258) 297 20 20     +90 (258) 263 22 49    
deski@deski.gov.tr
deski@hs01.kep.tr

ALO 185 / 444 9 185