Cindere’de Modern İçme Suyu Deposu Hizmete açıldı
8 Mayıs 2026 Cuma 19:23
Cindere’de Modern İçme Suyu Deposu Hizmete açıldı
Denizli Büyükşehir Belediyesi Denizli Su ve Kanalizasyon İdaresi (DESKİ) Genel Müdürlüğü tarafından, vatandaşlara kesintisiz ve sağlıklı içme suyu ulaştırmak amacıyla Güney ilçesi Cindere Mahallesi’nde başlatılan içme suyu deposu projesi tamamlandı. Ekonomik ömrünü tamamlayan eski su deposunun yerine, 9 milyon TL’lik yatırımla inşa edilen 200 metreküp kapasiteli modern içme suyu deposu, düzenlenen yağmur duası eşliğinde törenle hizmete açıldı.
9 milyon TL’lik içme suyu yatırımı tamamlandı
Denizli Büyükşehir Belediyesi, şehrin her noktasına güvenli ve sürdürülebilir içme suyu ulaştırma hedefi doğrultusunda altyapı yatırımlarına bir yenisini daha ekledi. Güney ilçesi Cindere Mahallesi’nde uzun yıllardır hizmet veren ve su kayıp-kaçaklarına neden olan eski depo devre dışı bırakılarak yerine çağın gereksinimlerine uygun yeni bir içme suyu deposu kazandırıldı.
Cindere mahallemize hayırlı olsun.
DESKİ SU BORCU ÖDEME
SU KESİNTİLERİ
ARITMA TESİSLERİ
YATIRIMLAR
VEZNELER
ANLAŞMALI BANKALAR
BİLGİ EDİNME





