Ana Sayfa Yönetim Sistemleri Politikası

Yönetim Sistemleri Politikası

Denizli Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü olarak; misyon, vizyon, ilkelerimiz ve temel değerlerimiz doğrultusunda, faaliyet gösterdiğimiz her alanda çalışanlarımız ve paydaşlarımızla birlikte,

- Mevzuatlara uygun iç ve dış hususların genel müdürlüğümüz üzerindeki etkilerini takip ederek faaliyetlerimizi planlamak,
- Çalışanlarımızın sürekli gelişimini sağlayarak vatandaşlarımıza en iyi hizmeti vermek,
- Su ve Kanalizasyon İdareleri arasında takip edilen bir kuruluş olmak,  
- Müşteri Şikâyet Yönetim Sistemi ve Müşteri İletişim Merkezimiz ile vatandaşlarımız, çalışanlarımız ve diğer paydaşlarımızın beklentilerini, istek ve şikâyetlerini belirlemek, hızlı, objektif ve şeffaf çözüm yolları bularak vatandaş odaklı hizmet gerçekleştirmek ve müşterinin korunması için gizlilik ilkesini uygulamak.
- İç kaynaklı ve dış kaynaklı tüm faaliyetlerimiz ile ilgili riskleri belirleyip sınıflandırmak, bu risklerle ilgili tedbirleri alıp fırsatları belirleyerek hizmetlerimizin kalitesini yükseltmek ve sürekliliğini sağlamak,
- Yaptığı işle ilgili yaralanma ve sağlığın bozulmasının önlenmesi için çalışanlarımızın sağlıklı ve güvenli iş ortamlarında çalışabilmelerini sağlamak, 
- İş kazalarını ve meslek hastalıklarını önleyecek riskle mücadele programlarını kararlılıkla sürdürmek,
- Çalışmalarımızdan etkilenebilecek tüm tarafları koruyacak önlemler almak, 
- İç ve dış paydaşlarımızda yönetim sistemleri ile ilgili farkındalığı artırarak yasal şartlar çerçevesinde yönetim sistemleri standartları gereklerini tüm çalışanlarımızın katılımı ile planlama, uygulama, kontrol etme ve sürekli iyileştirme döngüsü içerisinde geliştirmek,

Temel Politikamızdır.



Niyazi TÜRLÜ
Genel Müdür











      
+90 (258) 297 20 20     +90 (258) 263 22 49    
deski@deski.gov.tr
deski@hs01.kep.tr

ALO 185 / 444 9 185